tisdag 4 januari 2011

Damn!

Gick precis in på nelly för att se om de fått in skorna igen och det hade de! Tror ni jag blev gaaalet glad.. Men sen visade det sig att det vara fanns 37 och 40 kvar.. Fasiken! Varför har jag inte 37?? Behöver ett par 38.. Får helt enkelt kolla varje dag så jag är säker på att jag får ett par!
Funderar på att köpa ett par riktiga Jeffrey Campbell istället.

Var ju också och kollade på skidor idag med Lollo på Stadium XXL och XXL sport och vildmark eller vad den heter. Längdskidor är slut överallt! Inte ett endaste par som kunde funka.. XXL sport och vildmark skulle få in nya i slutet av veckan så vi ska dit igen. Sen så har jag varit så jäkla förskyld så jag har inte orkat rör mig alls, har inte fått pluggat något heller. Får se hur det går på ridningen idag när jag mår så här och har stolle hästen Angie.

AAAAHAAAHAA!! Tror ni mitt hjärta slog volter precis eller? Sa precis till Mamma att kolla in de snygga skorna jag ville ha och just när jag öppnade sidan fanns de i storlek 38! HELT GALET! Jag är såå glad nu!!
Bjuder på en bildserie från Peace & Love :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar