fredag 7 januari 2011

Namnam

Tjenis! Sitter för tillfället i lunchrummet och käkar sallad. Jobbar stängning idag plus att jag ska fixa skatter deklarationen idag eftersom jag är i Vemdalen nästa vecka, det ska bli så kuuul! Älskar att åka skidor. Fick handlat all mat som ska med upp idag. Har aldrig varit i Vemdalen tidigare, känns som att det är ett ställe som man glömmer av att det finns, eller jag gör det i alla fall. Tanken är ju att jag ska åka upp med min vän Maria, hennes Fjanton och nu verkar det som Antons kusin och nån kompis till honom ska med också. Nä nu får jag ta och proppa i mig salladen. Föresten om ni har några frågor eller om det är något ni vill veta KOMMENTERA, jag bits inte ;)

2 kommentarer:

  1. Vad använder du för produkter till ditt hår? du ser alltid ut att ha så bra hy, vad använder du för produkter till ditt ansikte och vad för smink? Håller helt med dig om päls inlägget, usch! Tack för bra tankeställningar :)

    SvaraRadera
  2. Vilka parfymer använder du?

    SvaraRadera