måndag 3 januari 2011

Hallå eller

Tanken var ju att mitt nyårslöfte skulle vara att klara av tjejklassikern. Men dagen efter nyår blir jag kass och är det fortfarande.. Jag tror Gud försöker säga att jag passar bättre som soffpotatis. MEN ICKE! Jag lyssnar inte på honom.. Ska köpa längdskidor med Lollo imorgon på Stadium XXL, Dick sa att det fanns billiga längdskidpaket där, hoppashoppas.
Annars har jag jobbat varje dag nu i januari, imorgon är jag ledig och måste börja plugga.
Har precis målat om mina naglar från graffiti till svart/glitter är nöjd :)


Här är de ENDA två bilderna jag tog på nyår.. Glömde kameran hemma och iPhonens kamera är ju kaaass, längtar till jag får min iPhone 4
Första bilden är på efterfest hos Jeppe och andra är hemma innan jag drog på mig och Evelina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar