söndag 18 oktober 2009

You’re a … rock star

Hejhallå!
Söndag nu, tiden går snabbt.
Igår var jag och Evelina hemma hos Michael med 3 av hans kompisar och badade badtunna, varmt och kallt! Det var is runt tunnan på marken så det var nära att jag halkade ett antal gånger. Tack Michael för alla kallsupar.. uuu! Alkoholen tar mycket hårdare i varma tunnan så känner mig lite sleten idag. Men som jag och Evelina säger: Bakis mat är bättre än sex, haha! sååå sant.
Nu är det dags att inte göra något, ska väl ta och åka träna lite senare, imorgon är det måndag och då börjar pluggandet igen. På tisdag är det Mathilda kväll :D YEEEY! can't wait!
Bränna skiva till bilen nu, får nog bli lite Jackson five, mariella fick mig att känna lite jackson feelings! I want you back har en given plats på skivan. pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar