söndag 4 oktober 2009

China

Sånt här gillat man att se kl.03.00 när man
kommit hem från krogen och ska borsta tänderna.


Helu! dålig uppdatering igen, jag veet.
Helgen har varit riktigt nice, väldigt slitsam men bra. Fredagen var lugn, var hemma hos Jonas och åt tacos och kollade på idol, hur kunde Camilla gå vidare? Fattar noll, Jon var mycket bätter!
Lördag bestod av jobb och sedan lite förfestande hos Mallan och Brallan ;D haha. Vi drog ut i Kungsbacka, rumpan var bra, mingel var inte så bra. Som vanligt? Men det var en trevlig kväll. Sedan var vi uppe halv 8 imorse för vi skulle tävla seriehoppning. Inte så trött som jag trodde jag skulle vara men fick ett stopp med Milano och jag skyller på lördagen! haha ;)
Mathilda gick det bättre för hon kom 4:a men det vara bara tre placerade.. typiskt!
Nu har jag precis färgat håret och ska väl ta och packa lite till Kina.. Känns heeelt sjukt att jag åker imorgon! Kommer blir så jäkla kul :D
Hörs om en vecka, pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar