tisdag 20 oktober 2009

Siam thai take away

Mathilda och Angelica tisdag :)
TISDAG! Bästa veckodagen får jag ändå säga :D
Har hunnit med massor idag.. men dagen började i lite panik..
Hade nämligen sista lektionen i teknikstöd imorse och ca 4-5 grupper av 20 skulle får redovisa sitt arbete som vi jobbat på den senaste månaden. Jag var heeelt inställd på att vi skulle slippa så jag läste inte på någonting.. MEN såklart fick min grupp redovisa, först dessutom. Som att inte det var nog så fungerade inte min partners mic så jag fick ta våran del helt själv! Men som ni märker så överlevde jag, det dummaste var bara att läraren inte tyckte redovisningen funkade för det var så många inne och kollade på den så efter min grupp var det bara en till som hann redovisa.. Så 2/20 redovisade.. självklart våran grupp. Haha!
Sen så har dagen fortsatt med att jag gymmade i 1,5 timme med Mathilda och efter det åt vi på Siam, goott! Nu väntar jag på att Mathilda ska övningsköra klart med sin pappa, hoppas de är oskadda ;D
Senare blir det ridning, ugly betty och desperate housewifes och massa marabouuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar