torsdag 15 oktober 2009

Thursday

Hello!
Denna veckan har verkligen gått snabbt, kom hem i måndags och nu är det redan torsdag!
Idag har jag hunnit med massor trots att klockan bara är 12.30, kan bero på att jag fortfarande vaknar tidigt, men det blir bättre idag vaknade jag inte fören kl.06. Så jag satte mig med lite soygurt och banan och kollade på två föreläsningar efter det åkte jag till gymmet och sen har jag handlat massa grönsaker.. kylskåpet var tomt på nyttigheter. Så nu ska jag ställa mig och laga lite lunch tror jag, det blir quinoa och bönsallad. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, funderar på att åka och sola.. får kolla om Evelina kanske är på. Helgen är ganska planerad, fredag ska jag vara med Emil sen lördag är inte riktigt säkert.. nått blir det i alla fall, har några alternativ :P Sen blir det kalas för William och pappa på söndag, hoppas dom har kryat på sig tills dess.. Skulle egentligen haft kalaset igår men alla var visst jätte förkylda :(
Nä! Har en sallad som väntar. puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar