fredag 16 oktober 2009

Idol

Såhär ser man ut idag då
Hejhallå!
Lyssnar på ain´t no mountain high enough, blir så glad när jag hör den :DIdag har jag fått mycket gjort. Innan klockan slagit tolv hann jag med
  • Gymma
  • Fixa i stallet
  • Ha gruppmöte och skriva på powerpoint arbetet
  • Lyssna på föreläsning

YEY ME! Haha så går det när man vaknar automatiskt runt 5-6 varje morgon. Snart ska jag till stallet igen och ta in hästarna och sen åker jag til Emil, om jag hittar... Mitt lokalsinne är värdelöst! Hos Emil blir det antagligen Idol och någon film, watchmen kanske? får se om han går med på det.

Haha nu kom the time of my life, bara massa klassiker, grym spelningslista jag hittade! nää nu har jag inte så mycket mer intressant att säga. Hej hopp, hörs imorgon antagligen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar