torsdag 22 oktober 2009

Baby Blue

Heeloo!
Redan torsdag, lön imorgon!!
har varit i skolan idag, första gången sedan jag åkte till Kina. Jag, Malin, Anna-Maria och Maria förberedde oss för redovisningen vi ska ha på tisdag nästa vecka. Har inte alls tyckt om denna kursen direkt men ska bli tråkigt att byta grupper, ni är ju bäst :D
Sen när jag satt på tåget hem så sätter det sig en gubbe brevid mig när jag pluggar.
När jag lägger ifrån marketing boken så säger han:
Gubbe: Är det där en skolbok?
Jag: Jaa.. puhh.
Gubbe: *suckar* tur att man inte går i skolan längre.
HAHA, medlidande tack!
Föresten så är det sviin dyrt med capo märkte jag.. kostade 280 eller något sånt. Var tvungen att ha det idag, har ju gitarr lektion idag och har inte kunnat öva på låten utan capot.. så nu har jag intensiv spelat my number med tegan & sara. Gick bättre än förväntat.
Efter gitarr lektionen idag ska jag och evelina dansa linedance :D haha! Kommer bli as kul!!
I morgon är det helg igeeen :D YEEEY! såhär lär helgen se ut:
Fredag: Ta hand om Raini, gå på kalas hos pappa. Fråga Evelina om hon vill hitta på något och så får jag nog ta och klämma in lite träning.
Lördag: Ta hand om Raini igen :P Sen blir det nog utgång med Mathilda, vi har inte gått ut sen innan jag var i Kina :O iofs bara 2 veckor sen..
Söndag: Jobba ihop lite pengar, mamma pratade om att åka till ullared nästa vecka.
Nä lite mera my number med capo får det allt bli! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar