onsdag 28 oktober 2009

EHHUU!

Haha, lika muppig som vanligt
2-3 år gammal bild tror jag :D


Hej hallå!
Kännes som en riktigt ordentlig förkyldning kommer bryta ut typ ikväll.. Tror jag har feber. Ska kanske ta och proppa i mig lite vitaminer, har verkligen inte tid att vara sjuk nu! :D Idag har det varit maaassa plugg 4-5 timmar eller nått, känner mig inte så värst mycket klokare men någon nytta har det nog varit i alla fall. Imorgon är det dags för kompleterings inämning i teknikstödet, förhoppningsvis sista gången jag behöver tänka på den kursen sedan på eftermiddagen ska jag evelina och mamma (som alla andra gör denna veckan) åka till ullared. Vet inte om höstlov + nyss lön är en sån bra kombo. Mathilda sa att det var mycket folk (hon var där i söndags) men det är alltid lika kul att knö! Ska få köra S80 dit, weeho den är kul att köra, bromsen tar väldigt snabbt så det lär bli skumpigt. Nee nu får jag nog ta och plugga lite till innan jag kan ta och lata mig!


Tack för igår Mathilda, alltid lika kul med dig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar