onsdag 21 oktober 2009

Marketing segmentation and positioning



Hejhalu!

Gårdagen var grym, Angie gick jätte bra. Kerstin sa att hon inte gått så fint på länge, det enda dumma var att hon bet mig! haha.. hon är riktigt farlig faktiskt, lite som en krockodil käft faktiskt :P Lika roligt som alltid att träffa Mathilda!
Idag är det pluggpluggplugg sitter och översätter delar av sammanfattningarna på alla kapitel. För de är riktigt svårlästa...
Har fått en ny telefon också, på prov. Magnus fattade den inte så jag är försökskanin. Än så länge har jag koll. Ända jag inte fattar är hur man fixar sms signal för den vill bara blinka till. Det är en blackberry bold, om någon vet hur man fixar sms signal så förklara gärna :P

Nä nu får jag fortsätta med min translation, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar