lördag 24 oktober 2009

Snurrigt värre

Godmorgon eller godkväll..
Känner mig halvt borta just nu, har sovit en timme och vaknade nu när det var mörkt. Men för att förklara det får jag börja redan med igårkväll.
Det blev film med Mathilda, Danni och Maria + pizza pinnar + marabouu+ ostchips.. FÖRmycket, men gott som fään! Efter filmen åkte jag hem och försökte hålla mig vaken för jag skulle hämta Magnus, Björn, Patrik och nån mer i Mölndal. Hämtade dom vid halv 2 tror jag, de hade efterkör hemma hos oss och jag körde hem dem till sig vilket slutade med att jag somnade vid 04.30. Sen upp på morgonen och rida, träna och åka till kållered. Så nu är jag nyvaken och disorienterad. :D AAAH! vill sova mera, först ska jag äta lasagne och dricka bubbel vin.
Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar