söndag 25 oktober 2009

Hey Ho

Dyngsrytmen är tillbaka, har saknat dig!
Idag har jag jobbat för första gången på jääätte länge.
I love Hadels, 100% ob är nice!
Känns jätte konstigt att jag inte har tränat idag, har jag tagit efter min moster och blivit smått tränings narkoman? Vet ej, men det är såå gött.
Kvällen fortsätter med bio, fame! i´m gonna live forever (skriker för fulla muggar) har dock inte sett den ursprungliga fame, fy skäms. Jag som annars är musikal freak. Men tror på denna filmen, annars är det väl jag som får all skit eftersom det var jag som valde bio.
Har fått en 60 sidors sammanfattning på marknadsförings kursen.. kuul, inte så. Men mycket bättre än marketing boken.. Ska som jag sa till Anna-Maria: BRÄNNA DEN NÄR TENTAN ÄR ÖVER! haha såå mycket hatar jag den boken. Imorgon kommer Jonas över och hjälper mig plugga, känns som han har mer plugg diciplin än mig. Om man läst till journalist tycker jag man borde ha det i alla fall.
Nää plugga lite kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar