söndag 22 maj 2011

Utmattad

Har haft det helt underbart denna helgen!
I förrgår var jag som sagt på Veronica Maggio, igår åkte vi hem till Amanda och grillade. Det blev jag, Amanda, Anna-Maria och deras tre killkompisar. Maten smakade smarrigt och vi avslutade middagen med en runda öl spel. Hahahaha hade as kul, en regel vi hade genom hela spelet var att säga: gott med kiss varje gång vi skulle dricka. Sen blev det en till regel om att efter vi druckit skulle vi säga: och drycken smakar prutt. Får aldrig nog av öl spelet helt enkelt.
Senare på kvällen drog vi in till Kungsbacka och dansade loss på Ester. DJ:n hade inte Om sanningen ska fram, bland sina skivor så jag fick logga in på min spotify på hans dator, så fick vi höra den genom där, glömde dock att logga ut.. Men tror han loggade ut för jag har inte haft några problem ...än hehe..
Denna helg avslutar jag och syster med att dra in till Bergakungen för att se på Pirates of the Caribbean, On Stranger Tides.

Hoppas ni haft en lika trevlig helg och imorgon är det måndag vilket betyder att min bror ska på bal och jag ska ta massa kort på honom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar