torsdag 5 maj 2011

may

Vilket grått och tråkigt väder vi har ute då, kan det inte antingen var strålande sol eller ett ordentligt oväder med åska? Älskar att sitta i vårt uterum och höra regnet slå mot taket.

Tänk att det redan är Maj? Om tre veckor tar jag examen och är äntligen klar med skolan! Det känns inte som det var alls längesedan jag tog mitt första steg in i lärarcentrum Kortedala, kommer ihåg hur nervös jag var inför min första tenta och hur hårt jag pluggade.

Maj 2010 var helt underbart, kommer ni ihåg vilken värmebölja som kom? Ska visst bli 18-20 grader i helgen och jag hoppas att det blir lika varmt som Maj förra året. Här kommer lite bilder från Maj 2010. Och jag kan säga att Maj inte började så värst bra, 1 Maj kom jag tillbaka från London (vilket var fantastiskt) MEN jag hade världens ögoninflamation..


I Maj gjorde jag också min tatuering hos Thorleif, blev super nöjd!



En varm kväll i Maj där vi gick ut barbenta!

Cyklade hem till Pappa, fast mitt däck smällde och Linda fick hämta oss..


Pluggade inför tentor, tror att det var externredovisning. Ser i alla fall inte så lycklig ut..

..Lyckligare blev jag dock av resetidningar!

Gick på SATC 2 och drack så klart cosmos innan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar