onsdag 11 maj 2011

GALET

Jag är helt slut efter en mycket hektisk men samtidigt skön dag.
I morse åkte jag hem till Chatarina för att göra om mina naglar. Gjorde vanliga vita tippar, blev jätte nöjd. Sen drog jag till Garlic och köpte en onyttig men himmelsk god sallad (ibland får man unna sig!). En blandning av ingredienser inte många skulle hurra över men för mig var det en smakexplosion utan dess like! Salladen bestod av kräftstjärtar, ananas, fetaost, fullkorns pasta, majs, rödlök, isbergssallad och en mangoraja dressing som grädde på moset.
Hämtade upp min cykel från däckbytet och tog den på en test runda ner till hanals holme för att koppla av.
Efter att ha njutit i solen var det dags att dra hem och plugga. Skrev två uppgifter som sammanlagt blev 6 A4. utöver dem har jag en tre A4 kompletteringsuppgift och en två A4 reflektion över examensarbetet som i stort sett är färdigt (imorgon är inlämningen). Sen har jag min sista tenta nästa vecka som är på hela Butikens Administrations kursen.. SÅ det är rätt mycket nu, jag och Maria ska supa oss medvetslösa i helgen för att glömma av alla måsten! ;)
Men innan dess är det dags för mig och sova, i morgon fyller Mamma år!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar