lördag 7 maj 2011

Har mått bättre

Godmorgon världen!
Det är något fuffens med min blogg, går inte att ladda upp bilder i nya inlägg, så fick redigera gårdagens inlägg i stället.
Kvällen som jag trodde skulle sluta i några glas och lite tjejtjöt exploderade och utlovade mycket mer än så! Hade det as kul hemma hos Anna-Maria. Erica, Amanda, Jossan och Elin var där och vi käkade lite och hade det gött. Senare efter en flaska vin, några sjukommanoller var kvällen väääldigt rolig. Drog till Berså och dansade loss, sen tog jag och Amanda tåget hem (!?! varför super jag mig redigt packad när jag vet att jag ska jobba dagen efter?)

Och nu sitter jag suuper bakis, fick sova 5 timmar och kämpar i mig vatten, börjar jobbet om 2 timmar och kommer få ta tåget för jag känner mig fortfarande full. MEN tack tjejer för en otroligt kul kväll! :)



(7 Maj inlägget)
hejhej!
Drar hem till Anna Maria och vinar till det med tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar