onsdag 25 maj 2011

Natten

Nu är det snart dags att krypa till kojs, sitter uppe och benar ut vad jag ska säga på presentationen i morgon ( i sista sekund, som vanligt).
Annars har dagen gått väldigt snabbt, min tårta tog ca 2,5 timma att baka, imorgon får ni se den! Sen drog jag till systemet och laddade upp inför examen och Williams student. Jag och Evelina köpte Williams studentpresenter idag också. Men jag kan inte säga vad, tänk om han är inne på min blogg och snokar? högst otroligt men ändå.

Denna kväll har jag i alla fall spenderat på pappas jobb (team 13, go kart banan i Torslanda).
De har något som kallas för Sommar cupen från April-September. Sex stycken deltävlingar i hyrkart, öppet för alla som har lust att köra. För 350:- får du en träning, en tidskörning och antingen A, B eller C final. SKIIIT KUUUUL! Måste testas på!
Det var över 40 förare med och körde. Jag (som inte kört på år och dagar) låg på en fjärdeplats i C final men snurrade och hamnade 8 av 16, inte fy skam. Min bror William däremot vann A finalen, grattis Brooosh.


IMORGON TAR JAG EXAMEN, AMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar