onsdag 4 maj 2011

2 DAY

Tjeena! Sitter och myser på min lediga dag, har varit och stor shoppat får man säga. Hitta massa fina grejer på Kungsmässan, men nu ska jag strax dra hem till Pappa. Linda och Benson ska cykla med när jag drar ut och springer, hoppas vädret håller i sig..

Vit fin tunika med spets, är lite förälskad :)

Nytt nagellack som jag redan hunnit testa, fint glitter.

Enkelt vitt linne men med en liten spets

En till vit tunika/blus men ännu en fin spets :)

Créme färgade cykelshorts som kommer passa utmärkt till den översta tunikan

Shoppade nyttigt godis, kunde inte motstå dessa vackra röda jordgubbar

Melon blev det också

Och söta hårda vindruvor, precis som de ska vara, fick nog några sura med kände jag nu.


Min lunch fick hänga med på ett hörn, ca 300 kcal
1/2 Veg. schnitzel, ärtor, blomkål, bulgur och en pepparsås med spenat MUUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar