fredag 6 maj 2011

CYKEL!

Magnus kompis Patrik lovade att han skulle hålla utkik efter en cykel åt mig. Om ni glömt av så ska jag cykla tjej vättern nästa månad, och visst har min cykel funkat bra att träna med, men till att cykla 10 mil behöver jag något som inte bromsar i nedförsbackar. Och i förrgår kommer Patrik förbi och säger att han har en cykel till mig och jag blev överlycklig! Hade nämligen samma dag tänkt att köpa en gammal cykel för 1000:- på blocket. Så nu ska den bara pumpas upp lite sen är det dags att dra ut på vägarna, så se upp för mig!

Var och såg Red riding hood med Maria igår på bergakungen. Kan inte riktigt bestämma mig för om den var bra eller inte.. En sak är säker i alla fall, utan hunken Shiloh Fernandez hade den inte varit någon höjdare MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar