torsdag 26 maj 2011

SCHOOOOLS OUT!

Nu är jag äntligen (typ) klar med skolan!! Måste bara komplettera på examens arbetet, vilket ALLA får göra tydligen.
Var i Skövde vid tio och kollade på en presentation, sen käkade vi lunch på campus. Där efter presenterade vi vårt och opponerade på ett annat. Kan lätt tänka mig att plugga på Skövde Högskola, det är så fint! Jag och Maria pratade om att läsa på ett år till på utbildningen om kanske ett år för att få en kandidat examen i företagsekonomi. Hade varit hur kul som helst att flytta upp dit, och ett år ger inte så mycket studie skulder :)
Men men, NU ska jag inte tänka på skolan mer på ett tag. Imorgon är det dags för examens fest och vi kommer ha det så jääävla kul. 09.30 imorgon startar vi inne på skolan i Majorna med en champagne frukost.

När jag kom hem från Skövde väntade familjen hemma med smörgåstårta, ballonger, blommor och present! Bakade ju en tårta i går också som satt fint i magen och vacker var den att kolla på också. Nu är det i alla fall dags att sova för jag orkar inte hålla ögonen öppna en minut längre, FÖR JAG HAR TAGIT EXAAAMEN, FY FAN VA JAG ÄR BRA :)







HÄR hittar ni receptet på regnbågstårtan :)

1 kommentar:

  1. Bästa bästa DU!!! Himla skönt att andas ut efter all kunskap du har fått va?! Grattis till examen gumman! Kram/ mum

    SvaraRadera