onsdag 18 maj 2011

Sista tentan är skriven!

Nu är jag snart äntligen klar som student på Högskolan i Skövde. Nästa torsdag åker vi upp till Skövde för att redovisa vårt examensarbete om manligt och kvinnligt ledarskap vid konflikt hantering, samt göra en opponering på ett annat arbete. DÅ ÄR JAG KLAR!
På fredagen ska vi ha en heldag ihop, hela klassen.
Vi ska börja med champagnefrukost på skolan därefter blir det lunch inne i stan någonstans, senare ska vi ha femkamp på Liseberg och vi avslutar kvällen med middag och utgång, komme bli såå kul!

Nu ska jag snart åka och träna med William på Actic i fjärås, funderar på att skaffa gymkort där eftersom jag inte tränar något annat på friskis än gym (cyklar och springer ute) och så behöver jag simma massor innan vansbrosimmet. Det blir rätt dyrt att ha både simkort och friskiskort så ska testa Actic i dag och se om det är bra. På Actic får jag allt som Friskis har att erbjuda plus simma, för samma pris! Hoppas gymmet är bra bara...
I kväll drar jag ut och firar att sista tentan är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar