söndag 29 maj 2011

Showjumping

Hejhopp!
Funderar på om jag kan ha förvandlats till en zombie. Har knappt fått någon sömn sedan i torsdags och jag står fortfarande på benen.
Igår åkte jag och Amanda med Ia till en utflyttningsfest med några i hennes nollnings grupp. Var väldigt osugen på att dra ut igår eftersom jag var dunder bakis från i fredags, men efter en återställare var jag på G igen. Hade jätte kul, dock blev det inte samma mängder alkohol eftersom jag skulle upp och tävla vid 8 idag. Så jag och Amanda tog ett tidigare tåg hem så jag var hemma vid 3, fick 5 timmar sömn.
Så i morse bar det iväg till stallet för seriehoppnings finalen som jag red på Cornelius. Fick inte så höga poäng men var super nöjd med rundan och domaren tyckte det var mycket bra jobbat på en sån oerfaren häst (han är 5 år). Han var helt underbar, min gos! Linda hängde med och tog lite bilder på oss också.

Idag blir det en väldigt lugn dag, måste ta igen mig från helgens bravader. Den kommande veckan kommer att bli AWSOOME:
Måndag: Ansiktsbehandling på Elisabethskolan
Tisdag: Baka Williams studenttårtor och massa cupcakes
Onsdag: Williams och Evelinas student
Torsdag: Göra naglar, rida
Fredag: Jobba + Daniel Adams Ray på Berså?
Lördag: HÅKAN HELLSTRÖM
Söndag: Jobba
Sen blir det träning varje dag också, nu är det bara 13 dagar kvar till Vättern runt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar