söndag 20 mars 2011

Vaarföör?

Hejhallå! Ligger helt utmattad i soffan, har jobbat idag och i kväll hade vi VIP kväll mellan 17-20 (30% på alla varor) så vi hade lite att göra. Igår blev det ingen utgång för jag fick en magkatarr attack.. Orkar inte med det här längre. Magkatarren förstör allt! Den kommer alltid när det är som mest olägligt. Nu ska jag upp duscha-borstatänderna-sova sen ska jag upp i tid för en som heter Åse ska ta över bokföringen vilket är så skönt! En sak mindre att tänka på. Om jag inte pluggade samtidigt hade jag nog inte tyckt det var lika jobbigt men just nu är det ännu ett stress moment att tänka på. Meeeeen nu blir allt bra! Sen i morgon kväll blir det Military Fitness pass (om inte magkatarren sätter igång) men det hoppas vi inte på! Sov gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar