onsdag 23 mars 2011

No stress

Godmorgon alla korvar!
Är nere på Toyshop och jobbar, är rätt lugnt här på morgonen. I går satte min magkatarr igång igen, redan vid halv fyra så vid åtta tiden frågade Linda mig om vi inte ska åka upp till sjukhuset och prata med en doktor. Det gjorde vi och det var inte en människa uppe på akuten så vi fick gå in direkt. Efter att hört min historia med magkatarr i 2,5 år och klämt lite på min mage kunde han konstatera det vi redan visste. Det är magkatarr helt beroende på stress och oro och kommer inte gå över fören jag lär mig hantera stress/oro. Så det är väl något jag får börja jobba på. Skönt att veta att det inte är något annat i alla fall.
Idag ska jag jobba och sen plugga, egentligen ska jag träna men jag får se hur jag gör med det. Får sortera ut det som är viktigast och just nu är tentan på fredag prio ett!
Denna helg ska jag och Evelina sova hemma hos Pappa. De åker nämligen till London och William är ensam hemma. Så på Fredag blir det en syskon dag, det har vi inte haft på jääätte länge. Sen på Lördag är jag bjuden hem till Anna på middag och sen ska vi antagligen ut och parta, får se hur det blir med det för mig (magen).
Nu får jag ta och jobba lite, ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar