söndag 13 mars 2011

NO MORE!

Idag har jag och Mathilda bestämt att vi inte får käka godis fören i April! Så om någon ser mig på väg att fuska TA GODISEN! Haha nää men nu är det allvar, klassiker träningen drog i gång med en tjuvstart idag men imorgon börjar det på riktigt. Har gjort ett träningsschema och nu i Mars ser det ut så här:
  • 2-3 gånger cykling/spinning i veckan 2-3 mil, månadens mål 4 mil i sträck.
  • 1-2 gånger styrketräning med fokus på bål och ben.
  • Ett valfritt pass utöver spinning och styrketräning, plus ridning varje fredag!
Idag har varit en riktig mys dag. Sven kom över hit på söndagsmiddag med kalkon och hela fadderullan, min vego kyckling var aas god och massa kokade morötter och ärtor, mums! Sen så har jag och Evelina kolla på film. Såg Legenden om Ugglornas rike, den var jätte söt. Sen såg vi Grown Ups och den var så där, ingen höjdare. Nu ska jag duscha, hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar