onsdag 9 mars 2011

Mästerkock

Tjenis! Då var det bara två tentor kvar! Känns bra, tentan jag gjorde kändes inte lika bra. Var bara fyra frågor på tillsammans 200 poäng så man hade inte något utrymme för sned steg direkt. Sitter på Linas rum och kollade precis på Sveriges Mästerkock, det är mat tv onsdag som vanligt haha. Hittade lite bilder på syrrans dator sen när vi var i London och en udda bild jag bara var tvungen att lägga upp!

Tyck om mig för den jag är! haha

Middag på Planet Hollywood, nära Picadilly, Evelina fick ont i magen så jag fick heeela denna för mig själv, sen fick jag ont i magen. Deras zizzling fajitas var sååå goda!

Evelina på Picadilly

Vi käkade mest hela tiden höhö

Vi var ju också på musikalen Lion King, as bra!

Världens finaste syster

Jag på en sko inne på New Look tror jag


Vet inte hur många sånna hära bilder Evelina fick, jag blunda på varenda kort!

Imorgon ska jag jobba, måste fixa skattedeklarationen och lite annat sen på kvällen ska jag hem till Anna-Maria och boka Peace & Love :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar