onsdag 30 mars 2011

I'm back

Från en hel vecka utan ett enda livstecken tänkte jag bara svänga in och säga, jag lever! Har haft två riktigt jobbiga veckor med magkatarr och varit nere på botten. Jag har i princip inte kunnat resa mig ur soffan/sängen på en vecka, medicinen har inte hjälpt något så jag har mestadels somnat av utmattning av all smärta. Ett tag trodde jag att jag skulle gå in i väggen för jag orkade inte ens ha mobilen på, varje gång jag fick ett sms eller att någon ringde började jag nästan gråta och fick en stor klump i magen. Nu kan jag ha på mobilen igen men det är samma reaktion, jag får ont i magen så fort jag hör den.
Denna veckan har magen varit under kontroll men allt annat har varit upp och ner. Jag känner mig psykiskt kass kan man väl säga. En hjärnförkylning som inte släpper och gör mig helt paralyserad och jag orkar inte med något. Men jag börjar komma tillbaka och jag har bestämt mig för att jag inte tänker låta min stress förstöra för mig!
Hoppas det är bra med er i alla fall och nu kommer ni börja få några uppdateringar igen.

1 kommentar:

  1. Men älskade Angelica vad händer? Är det magkatarren som jävlas så med dig? Eller är det en vår depression? Så stavas det INTE eller? . Blir jätte ledsen när mina kära inte mår bra. Kanske dags att göra något roligt! åk och möt våren i england ? Jo jag vet det kostar en massa pengar Men ditt liv är viktigast.
    http://www.reseguiden.se/charter/storbritannien/gb?city_id_dep=2711537&date_from=&map=1&length=
    Puss på dig Din morbror Lars

    SvaraRadera