torsdag 10 mars 2011

Käkar gröt

Halloj! Sitter och trycker i mig lite lunch på jobbet, tror jag skulle kunna leva på gröt. Speciellt detta mästerverk Mathilda kommit på. Vanlig havregrynsgröt med banan och kardemmuma, sen även den viktigaste ingrediensen: Alpro soya mjölk! Ni måste verkligen testa att byta ut vanlig mjölk mot Alpro för det blir sååå mycket godare! Den smakar lite sött och vaniljigt :) nu ska jag fixa januari månads skattedeklaration. När jag läste ekonomi ämnena i skolan tyckte jag att de var as kul och jag fick högsta betyg. Men nu i verkligheten tycker jag att det inte alls är så spännande, funderade på att lägga till ett tredje ekonom år men jag är glad att jag skött Toyshops ekonomi för det är inget för mig! Dags att fortsätta jobba, ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar