måndag 21 mars 2011

Military Fitness

Hej på er!
Just nu är jag helt döööd. Vet att det är ett ord jag brukar använda men jag kan säga att jag aldrig varit mer död än så här. Var med Mathilda och Christopher på ett Military Fitness prova på pass. Det var precis som jag föreställt mig, uppställning i led, armhävningar, plankan, skit jobbiga övningar, lera, grus i händerna och riktigt riktigt kul! När ledarna sa att det finns ingen vila utan vila är att stå i plankan trodde jag att de var lite galna men tillslut var plankan=vila för mig. Och jag som orkar göra 3 armhävningar på tå gjorde säkert 20 sammanlagt! Slutsattsen är att jag orkar mycket mer än vad jag tror, det handlar snarare än mental styrka än den fysiska. Ledarna sa att det antagligen kommer börja köra pass i Kungsbacka, hoppas det! (De håller till ute i Skatås nu) Nä nu blir det till att sova tror jag, kommer sova sååå gott!

Så här ser armbågarna ut efter ett pass med mycket planka (trots att jag hade underställ och tjocktröja)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar