tisdag 8 mars 2011

Läggdags

Godkväll!
Nu är det dags att sova, ska upp och skriva tenta imorgon. Har pluggat större delen av dagen och nu orkar jag inte höra ett till ord om omvärldsanalyser, distributionsutveckling eller varumärkes trender. Efter tentan imorgon har jag två stycken kvar att skriva (egentligen en men jag missade tentan i examens arbetet så får göra en omtenta nästa vecka). Sen är det också examensarbetet som ska skrivas klart, min del i teorin ska in på måndag och jag har inte börjat fila på den än. Jag ska göra skattedeklarationen för januari på jobbet också så lär min helg bli så där kul.
Men det är helt sjukt att säga att om mindre än 3 månader är jag klar med högskolan! Var inte längesedan jag tog spårvagnen till Kortedala för första gången men det är det visst. Det har varit oerhört jobbigt att börja plugga direkt efter gymnasiet, är så skoltrött just nu. Verkligen kämpar mig igenom de sista kurserna men det har samtidigt varit så värt det för nu är jag snart färdig utbildad och jag kan förhoppningsvis hålla på med det jag vill (vem vet jag kanske byter spår helt och börjar plugga igen?)

Mina klasskompisar i slottskogen juni 2010, vi firade att första året var färdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar