torsdag 18 februari 2010

Typiskt!

Gookväll, är helt slut! Men vet att så fort jag lägger huvudet på kudden såblir jag pigg igen, det är bara så typiskt. Något som är ännu mer typiskt är att jag fick magkatarr tidigare idag och inte kunde åka hem till Mathilda.. Fast det var nog lika bra för jag hade inte velat köra hem i detta väder och vi träffas ju ändå imorgon!

Jobbat idag, ingen kul dag alls.. eller jo bra kunder förutom en som tyckte det var dåligt att vi inte har 25% rabatt nästa vecka också för då har ju varberg sportlov.. suck. Vill ge 1000 kramar till mamma, du är bäst! Typiskt att något sådant ska hända en så snäll och underbar människa.

Jobba både lör-sön, måste ju spara ihop fickpengar till min och Mathildas resa till London som är under planering, har faktiskt bestämt datum men inte bokat än så ni får reda på allt när det är sikkert!
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar