söndag 14 februari 2010

Maghuuuuhhgg!

Så känner jag mig just nu. Känner mig helt borta! Vet inte vad det är med mig. Har ända sedan jag vaknade i morse känt mig jätte konstig, hoppas jag inte blir sjuk! Idag har jag varit i stallet och ridit Raini sen åkte jag, evelina och mamma till IKEA, det är det bästa som finns :) fast jag var så jäkla trött så jag gick mest runt och gnällde och slängde ur mig massa ironiska kommentarer när evelina försökte komma på hur hon skulle göra i sitt rum.. HAAAHA! Jag är elak.

När jag var inne på IKEA ringde Johan och undrade om jag ville följa med till tyskland i kväll för dom skulle på Rammstein!!!! Galet kul! Dom hade biljetter till mig och allt, men kan inte lassa upp 800 spänn.. ska ju till Idre och England och sen Europa i sommar, men tack Johan för att du fråga det hade varit grymt!

Nu ska jag nog hem till pappa tror jag, skulle egentligen tränat med Jessica men kommer verkligen inte orka det, tror jag börjar få feber också.. BLÄ! Men tänk på barnen i Afrika, dom har det värre. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar