söndag 21 februari 2010

Snö?

Haha herregud det är helt otroligt mycket snö ute! Men jag gillar det :) får ju köra mammas bil då haha.. Lär inte bli lika kul imorgon då man får börja med kollektivtrafiken igen.
Nu ringde Lollo mig, ska visst på Valentine´s day, heter den va? Kul har velat se den faktiskt. Idag har jag i alla fall jobbat, packat upp min order från Kärnan, massa fina saker. Sen åkte jag till kungsmässan och lämnade in min odd molly väska som sömmen i innerfodret sprukit på. Dom skulle höra med sömmerskan om det gick och fixa annars får dom slänga in en ny :) Sen kollade jag lite efter kläder till freeport awards men hitta inget alls.. Eller jo ett par jätte snygga skor så kanske ska ta och köpa dem och ta på en gammal klänning. Vi får seee.

Fick syrrans Kina bilder :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar