lördag 6 februari 2010

Rocker

Vilken fantastisk dag det är en dag som idag, som idag som idag!
Kändes inte som om den skulle bli så värst bra för jag orkade inte plugga så mycket, eller jag fattade inget.. Sen hade Raini rymt ur hagen när jag kom till stallet så hon var aldeles stissig och det har verkligen inte gått bra de senaste gångerna jag ridit henne (flög av för inte så länge sedan) MEN! Idag var hon helt underbar att rida! Har aldrig fått henne att gå så fint som hon gjorde idag, ville inte sluta rida. Sen hade jag lektion för Jessika nu när Kerstin är i Thailand. Fick Greta och kände mig inte så jätte pepp inför det. Men allting föll på plats och Greta bara släppte och fick en jätte bra form och låg inget alls i handen nästan (räknar inte med att ni fattar vad jag menar men lektionen gick grymt bra) Så fick jag ju träffa fröken Mat-Hilda :D lika bäst som alltid! Efter stallet skyndade jag mig som en dåre hem för Johan skulle komma hit och spela rockband med mig. Han hade med sig André också, hade inte träffat han på 5år! Weird, verkligen jätte kul att träffas igen. Så vi 3 rockade loss fram till midnatt och nu ska jag dra mig mot sängen för det lär bli en händelserik dag imorgon också, good night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar