söndag 14 februari 2010

Goodnight

Dags att dra sig mot sängen, underbar lördag!
Vi var hemma hos Marre alla tjejer och Jonathan. Vi såg på melodifestivalen, eller såg och såg vi käka mest massa chips och rapa på varandra (jag och mathilda i alla fall) Jonathan blir bara mer och mer skrämd av hur mycket tjejer kan tjocka sig! haha göött! Ska rida i åt en tjej i hans grupp på tisdag, kuuuul! missar nämligen hoppningen på fredag för jag ska på Magnus Uggla revyn.

Senare denna kväll har jag varit hemma hos min underbara morbror och moster, ni är bäst! Har bokat in ett afrodans pass med moster i morgon, det är mitt favvo pass helt klart! Skulle bokat in mig på indoor walking pass också för passen öppnas för anmälning kl 00.00 men 3 min över tolv var passet fullt! Helt otroligt, träningsnarkomaner! haha så jag bokade in mig på cirkelgym vilket efter jag bokat det också var fullt.. mohaaaaha!
good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar