tisdag 2 februari 2010

Dead tired

JAAG SKA DÖÖÖDA JÄVLA BLOGGER HELVETE!! Hade precis skrivit ett jätte långt inlägg så gick det inte att publicera och när jag gick tillbaka var det borta! AAAA! Tar och skriver om det, fast en mycket kortare version.
1. Jag är trött av all skola både mentalt och fysiskt, orkade inte åka och träna idag för dels A det är ansträngande och B orkar inte skrapa biljävlen eller köra i snökaos.
2. Jag har inte fått mitt csn för januari än, det är på över 3000 tror jag och hade behövt dom pengarna för jag har typ 50 spänn på kontot.
3. Evelina är snäll och ger mig makadamianötter
4. Från och med torsdag är jag och Petra hästvakt för Kerstin, vi har Raini ungefär varannan dag.
5. Behöver ha lite koll på min vecka:
Onsdag: Skola 9-16, NIP arbete, träna och andas?
Torsdag: Skola 10-16, gitarrlektion, ut och köra snowracer efter bilen med Eve, Wille och han s kompisar.
Fredag: Skola 10-16, ta hand om Raini, ridlektion och rockband kväll med Johan.
Lördag: Sova ut, köpa present till Angelica, ta hand om Raini, åka till iglarkärn (om jag hinner, såå värt) fota Fredrik och andra när dom ska ta årets första dopp.. väldigt idiotiskt ;) sen ska jag på Angelicas tjejmiddag och sen till sist utgååång tror jag.
Söndag: Vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar