måndag 8 februari 2010

Facebook

Detta inlägget dedikerar jag till Anna-Maria Ackre, ett hatobjekt.
Jag har från och med idag bestämt mig för att ta ett facebok uppehåll på 1 vecka för att se att världen fortfaraqnde går runt utan facebook. Självklart berättade jag detta för mongo (aka Anna-Maria) men även Malin Johansson och de har tillsammans bombat min FB på inlägg, fick 60 medelanden på hotmailen om deras kommentarer. FUUUUCK YOOOOOU!! Tänker inte kolla FB så deeeeså!
Skit på er! Akta era nipples säger jag bara!!!! (Anna-Maria på bild nedan)

2 kommentarer:

  1. Hahahahahahahaaha Gillas mkt!! Eller vänta lite, ska nog skriva det på Facebook istället!

    SvaraRadera
  2. OCH NÄR HADE DU TÄNKT TA TILLBAKA DETTA OCH SKRIVA ATT DU INTE ALLS HATAR MIG UTAN FAKTISKT GILLAR MIG DIN JÄVLA SNORUNGE?????????? Eller vänta lite, ska nog skriva det på facebook! ;)

    SvaraRadera