onsdag 3 februari 2010

Over-trött

Hej hoopp, sen update jag vet.
Är så trött så jag knappt vet vad jag heter, gööött! Då somnar man otroligt skönt :)
Aja, dag har jag varit i skolan, pluggat med pluggruppen kan man säga. Har pluggat med samma sköna människor hela veckan och till nästa mys-tisdag ska Amanda baka scones och ta med ljus, hur mysit låter inte det? Får ta och komma på något att ta med! Efter skolan har jag tagit det lugn, lagat middag och var ute och åkte lite snowracer faktiskt med wille, syrran och putte tror jag han hette. Kul var det i alla fall, synd bara att det var bilar på varenda jäkla parkering, men vi vet nog några guldkorn tills imorgon...
Träffade Emma på tåget hem idag, trevligt! Har inte träffat henne på riktigt sen Carro fyllde 20! Kul kul, bestämde att vi får dra ihop gänget någon gång, typ till min 20 års dag! weeho
sova sova zZzZzzzZ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar