onsdag 24 juni 2009

tiisdag

Hejhallå!
Nu är klockan mycket eller lite.. den är iallafall 00:49
Idag har jag haft för mig många saker, först åkte jag och klippte mig hos Sandra. Toppade det bara så det ser ungefär likadant ut. Sen åt jag lunch med Lollo på Mcdonalds.. såklart var alla grekiskasallader slut så det blev äääckliga mcfish :(

Efter det hämtade jag Malin och så låg vi på mitt soldäck i 2 timmar. Det blir verkligen kokhett där! Vi fick hälla hinkar med vatten över oss, det var super skönt. Efter det åkte jag och tränade.. det blev spinning och jag var helt lealös i bena efteråt. Ska verkligen försöka träna varje dag! Sen till sist men inte minst åkte jag, Lollo och Hanna till Hard Rock och myste.. deras strawberry daiquiri var gooodiegoodie.
Våran servitör var grym, han kunde trolla bort pokerchips och gör så en hundralapp flög!

Tyvärr damer och herrar får ni inte dagens onödiga fakta för jag är så sjukt trött. Ni får dubbelt nästa gång!

Tack för mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar