måndag 29 juni 2009

Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort


Hejhallå.
Kom och tänka på en sak när jag satt och lyssnade på musik och latade mig.
Det är för sällan man säger: fy fan va jag är bra! Det borde man säga/tänka varje dag.
Istället blir det: jag måste ha det/ jag måste gå ner 2 kg/ jag vill se ut mer som henne/ jag räcker inte till som jag är/ tänk om.. MEN lägg av med den jävla skiten, du räcker till precis som du är, och det gör jag med. För när man gått ner de där 2 kilona så är det något annat som man klagar över, man blir ändå aldrig nöjd. Så sluta lägga tid på sånt när du kan må bra, precis som du är! :)

Ta till er detta, för det har jag gjort och nu ska jag lägga av att kritisera mig själv i allt jag gör för jag är ta mig fan bäst!

Ha en riktigt grym kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar