fredag 26 juni 2009

Sorrysorry

Morning!
Svårt att hålla bloggen uppdaterad, finns så mycke annat kul att göra när det är så fint väder!
om ca 2 timmar ska jag åka och spinna... hatar det, men det är bra träning. Efter träningen ska jag faktisk fixa nytt pass, hoppas det inte blir lika dåligt som körkortet >.<
Hade inte varit så lyckat om jag inte hunnit fixa det innan Kreta. I eftermiddag ska jag dra till skärsjön med Malin och Erik, vi ska bada och grilla. Erik sa att vattnet är jättevarmt där!

Igår var jag och bada i havet FAN VA KALLT! Det är helt sinnessjukt kallt! 16 grader låter inte alls kallt.. men det var det.. har fortfarande sand i håret :( Sjöar is the shit!

Onödvändigt: Hälften av alla män som växt upp på en bondgård i världen har haft sexuella kontakter med djur.

Onödvändigt: Sköldpaddor kan andas genom rumpan.

Det blev som sakt dubbelt upp med onödigheter idag.. :P

Nu är jag svettig, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar