fredag 19 juni 2009

Midsommar


Haluuu!

Idag är det midsommar som alla vet, men det är också min mamma och magnus bröllopsdag :)
Jag och Malin ska flytta hem till Carro för natten och äta gott och dricka gott.
Snappsvisorna är packade och humöret är på topp! Men vädret är ju som vanligt dåligt, inga sura miner! Efter några snapps märker man ändå ingen skillnad ;)
Igår var jag och hämtade min otroligt fina midsommarkrans hos farmor, hon är grym på att binda kransar. Ny klänning köpte jag i förrgår jääätte fin :)
Nu är det ungefär en timma kvar tills Malin hämtar upp mig och vi förflyttar oss till (förhoppningsvis) soliga Kållered! Carro har visst en pool också så hoppashoppashoppas att det kan va fint väder ett litet tag!
Nä nu ska jag gå och packa ihop det sista och kanske ta något att äta.
Puss på er/ A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar