söndag 28 juni 2009

som jag hade dig förut


mmhmm, hej igen!

Nu är jag tillbacko från födelsedags firande på Hönö. Det var riktigt trevligt.
bad, bad, minigolf, pizza, bad, bad, grill, bad och sist men inte minst kubb. Kulkul!

Denna dagen började bra med pannkaks frukost och väldigt fint väder :)
åkte hem med Malin och Erik från hönö vid 2 tiden. När jag väl kommit hem till Kungsbacka.. eller Anneberg är det nu faktiskt.. så åkte jag till stallet och red Raini.. hon var lite halv galen idag, nockade mig rätt på näsan och blev jätte stissig. inte kul. ont också..

MEN! sen åkte jag med Malin och Erik till Iglatjärn och badade, det var jätte varmt i vattnet, helt underbart! har lärt mig dyka igen, fast jag får kallsup varje gång så det är inte så roligt.

just nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn.. underbar röst och otroligt söt tjej. Lyssna på henne! Hennes duett med Lasse är också väldigt bra. Vår sista dans är min favorit för tillfället.

Börjar jobba imorgon igen... men jobbar bara mån, tis och lör. Och på Lördag fyller Erik år !

jajaja.. osamanhängande i know. Är så himla trött. lite onödvändigheter vill ni ju så klart också ha.

På 60-talet kidnappades Frank Sinatras son. Sinatra erbjöd förövarna en miljon dollar. men de tackade nej, de ville bara ha 240 000..


Något jag skulle gjort? självklart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar