måndag 15 juni 2009

Dags för en blogg igen

Ja, nu när studenten är av klarad och mitt sista "sommarlov" börjat är det kanske dags att börja blogga igen. Mina tidigare försök har inte klarat sig så länge. Men nu ska jag verkligen försöka!

Mina bästa kompisar ska läsa på nya orter och som det verkar blir jag ensam kvar. Men jag ska se till så att det inte blir så! :)
Just nu är min nya idé att jobba i Australien som jordgubbs plockare i Queensland, vi får se hur det blir med det! Jag håller febrilt på med att få med min gamla klasskompis Jossan som med lite av min oerhörda charm kommer bli lätt övertalad ;)

Nu sitter jag på mitt sommarjobb som är på en leksaksaffär på Freeport i Kungsbacka, just nu är det ganska lungt.. hade varit skönt att vara ute i detta fina väder!

Nu ser jag en kund närma sig, ha det riktigt grymt! /A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar