onsdag 17 juni 2009

Bluebox

Hejhallå!
Kom till jobbet för en timma sen, har varit och köpt 3 jätte fina klänningar på H&M och Indiska och lite chaiglas för mitt presentkort på Indiska. Vill shoppa hela dagen :) ! jag och Malin funderade på att shoppa upp våra 14000kr som vi ska lägga på resan.. men resa är nog roligare..hoppas jag ;)

Dagens onödighet:
Los Angeles fullständiga namn är El Pueblo de Nuestra la Reina de los Angeles de Porciuncula och kan komprimeras till 3,63% av namnets storlek: L.A

Vääääldigt onödigt att veta! Försök att säga El Pueblo de Nuestra la Reina de los Angeles de Porciuncula femgånger i rad dubbelt så snabbt!

Just det! Idag fick jag och Malin vårat paket från Bluebox. Malin hade beställt en jätte fin nessäser från Oilily och jag beställde en födelsedagspresent till erik (kan inte skriva det här ifallatt han ser det) en resedagbok och en wonderbaun med cupcake form och lukt :)

Nu ska jag strax åka och köpa min Fatboy säck.. det var nämligen stängt igår :(

PUSSPUSS /AAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar