tisdag 28 juni 2011

Nu är det snart dags!

Imorgon drar jag, Amanda och Ia till PEACE & LOVE!!! Och vi kommer ha så sjuuukt kul! Här är inlägget från förra årets festval, GUUUD VA JAG LÄÄÄÄNGTAAAR!

Så nu börjar jag så smått packa ihop allt som ska med. Resten av denna underbara dagen har jag spenderat nere på Vickan med sol, bad och en Ia. Har bränt mig något sjuuukt, brukar aldrig få färg i Sverige (och om jag får jag det brukar jag bli brun direkt) men nu är jag rikigt kräft-röd. Får se hur mycket jag får sova i natt..
Sen har vi dragit förbi systemet och ÖB så vi är nu heelt klara inför 4 dagar festival liv.
Igår var vi ju på Ullared, men tälten på ÖB var billigare.. Dock blev det massa annat där.

Nej nu får jag packa, får se om jag hinner skriva imorgon, annars hör ni nog inget från mig fören på söndag. HA DE!

röd röd röd röd röd röd röd röd röd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar