torsdag 16 juni 2011

AAGHH!

Varför är det så fint väder när jag jobbar.. Hoppas det håller i sig till imorgon för då är jag ledig!
Idag ska även kompletteringen på examensarbetet in, så om den blir godkänd är jag färdig med skolan. Fick mina sista kurs resultat i förrgår så det är bara arbetet kvar. HOPPAS det blir godkänt!
Om det blir det har jag en utbildning inom företagsledning 120 p! Dessa två år har gått så sjukt fort.

Igår hade jag en jätte mysig kväll med Ia och Amanda, vi satt på 29:an.. Dock börjar vi bli de som höjer genomsnitts åldern. Förra året tyckte jag bara det var personer som var mellan 87-90 men nu helt plötsligt är det bara 92-93. Tråkigt, älskar sitta och lyssna på trubaduren med en iskall öl i handen :)

Imorgon hoppas jag i alla fall på fint väder för då blir det stranden, men först ska jag iväg och klippa mig för mina toppar är inte att leka med. På kvällen blir det antagligen inflyttningsfest hos Carin och sen på lördag ska jag ut med Ia och Amanda, det blir till att inviga Harry's (gamla Jamas) Där har de skaffat 20 års gräns vilket ger tummen upp, inredningen är riktigt cool också.

Bjuder på en bild på mitt otroligt slitna hår, ska fråga mamma snällt om hon kan hjälpa mig färga det när hon kommer hem ( är i Skövde).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar