söndag 5 juni 2011

Håkan

Hej mina vänner! Förlåt för min dåliga karaktär, kasst av mig att uppdatera så sällan. MEN det finns faktiskt en anledning... Håller på med ett hemligt projekt, spännande va? Tror jag blir färdig med det i nästa vecka förhoppningsvis.

Igår var jag som sagt på Håkan Hellström på Slottskogsvallen. Det var jag, Anna-Maria, hennes syster och bror och deras kompisar. Håkan var helt underbar, bäst var helt klart att han bestämde sig för att köra 2 steg från paradise, live för första gången! Sen bestämde vi oss för efterfest på andra lång, men när vi väl kommit dit blev vi så sjuukt hungriga och trötta så vi drog till Max och sen hem i bingen vid 2.

Just nu står jag på jobbet, slutar om 40 min och då ska jag dra hem till Anna-Marias föräldrars hus (de är i Turkiet) så blir det mat och gott med Anna-Maria, Amanda och Erika. Sen imorgon är det Champagne cupen!! Läste att det ska regna imorgon och banan är uteee.. uhhh, hoppas SMHI har fel som vanligt.
Men men, ha en riktigt fin och solig söndag i alla fall!

Tips på god och cool sommar öl:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar