måndag 6 juni 2011

OOO va det låter bra, det är o:et i ordet som gör det!

Vilken faaaaantaaaastisk dag det har varit en dag som idag idag idag!
Tackar SMHI för dålig väderplanering, dock har jag bränt mig rätt ordentligt på armarna.
Dagen började med en Champagne cup i strålande (och gassande) sol, blev ingen placering men jag är väl ganska nöjd med rundan. Härligt väder + snäll häst + gott sällskap = vad mer kan man begära?
Efter stallet åkte jag med Linda och Benson till en strand ute i Frillesås. Finns inte direkt någon hundstrand i Kungsbacka så vi drog ut till Stråvalla strand för att kolla läget. Jag blev positivt överaskad, ingen tång alls och inte massor av folk som det blir på alla andra stränder, sen också några fina hundar.
Träffade först på en mops och en 12 veckor gammal mops-chihuahuavalp, sööööta! Sen fick Benson leka för glatta livet med tre whippet och en portugisisk vattenhund. Blev kär i en 9 mån whippet och nu är detta min nya favorit ras, underbara hundar som jag aldrig gillat (innan jag träffa rasen).

Nu är det äntligen dags att få sig en god natts sömn efter en go dag. Imorgon blir det jobb och pillande på examens arbetets komplettering, ha de!




Bjuder på två bilder från gårdagen hemma hos Ias förälldrar, tack för en mysig kväll tjejer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar